DALŠÍ VZDĚLÁVACÍ KURZY

Váš lektor - Ing. Jiří Mann, MBA a jeho portfolio:

Jiří Mann se celý profesní život věnuje procesům posuzování a prohlašování shody výrobků před jejich uvedením na trh nebo do provozu. Je odborným garantem akreditovaného rekvalifikačního kurzu Manažer/ manažerka posuzování shody výrobků i autorizované státní srovnávací zkoušky k tomuto kurzu. Manažerské kompetence při posuzování a prohlašování shody výrobků po řadu let vyučoval na Vysoké škole finanční a správní v rámci oboru Podnikové řízení. Je členem odborné komise pro rozvoj lidských zdrojů při Hospodářské a sociální radě Mostecka, jejímž je řádným členem.

Profesní životopis ZDE. Lektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.

  • Standardizace ISO.
  • Standardizace EN.
  • Standardizace ČSN.
  • Standardizace IEC.
  • Určené technické normy.
  • Typy harmonizovaných technických norem (A, B1, B2, C).
  • Závaznost technických norem.
  • Základní terminologie, zásady a metodologie pro dosažení.
  • Zásady posouzení a snižování rizika.
  • Zkušenosti z konstrukce, používání, nehod, úrazů a rizik.
  • Postupy pro identifikaci nebezpečí, odhad a hodnocení rizik pro vyloučení nebezpečí a pro opatření dostatečně snižující riziko.
  • Odhad rizika.
  • Prvky rizika.
  • Porovnání rizika.
  • Snížení rizika.
  • Dokumentace posouzení a omezení rizika.
  • Příklady nebezpečí, nebezpečných situací a nebezpečných událostí.
  • Rozsah platnosti.
  • Termíny a definice.
  • Obecné požadavky.
  • Rozhraní.
  • Provedení.
  • Značení, výstražné značky a referenční označení.
  • Ověřování.
  • Postupy pro zpracování protokolů o určení vnějších vlivů
  • Postupy pro určení tříd.
  • Postupy pro určení podmínek.
  • Způsob tvorby kódování.
  • Postupy pro určení kategorií.
  • Teplota prostředí.
  • Atmosférické vlivy prostředí.
  • Nadmořská výška.
  • Výskyt vody.
  • Výskyt cizích pevných těles.
  • Výskyt korozivních nebo znečisťujících látek.
  • Mechanické namáhání.
  • Výskyt rostlinstva nebo plísní.
  • Výskyt živočichů.
  • Elektromagnetické, elektrostatické nebo ionizující záření.
  • Intenzita slunečního záření.
  • Seismické účinky.
  • Blesková úroveň.
  • Pohyb vzduchu.
  • Vítr.
  • Schopnost osob.
  • Elektrický odpor lidského těla.
  • Kontakt osob s potenciálem země.
  • Podmínky úniku.
  • Povaha zpracovávaných nebo uložených materiálů.
  • Stavební materiál.
  • Provedení/ konstrukce.
  • Stanovení tříd.
  • ES Prohlášení o shodě.
  • EU Prohlášení o shodě.
  • Prohlášení o shodě.
  • Prohlášení o vlastnostech.
  • Prohlášení o zabudování.
  • Označování značkou shody CE.
  • Používání modulů posuzování shody v praxi.
  • Modul A: Interní řízení výroby.
  • Modul A1: Interní řízení výroby spolu se zkoušením výrobků pod dohledem.
  • Modul A2: Interní řízení výroby spolu s kontrolami výrobků pod dohledem v náhodně zvolených intervalech.
  • Modul B: EU přezkoušení typu.
  • Modul C: Shoda s typem založená na interním řízení výroby.
  • Modul C1: Shoda s typem založená na interním řízení výroby spolu se zkoušením výrobků pod dohledem.
  • Modul C2: Shoda s typem založená na interním řízení výroby spolu s kontrolami výrobků pod dohledem v náhodně zvolených intervalech.
  • Modul D: Shoda s typem založená na zabezpečování kvality výrobního procesu.
  • Modul D1: Zabezpečování kvality výrobního procesu.
  • Modul E: Shoda s typem založená na zabezpečování kvality výrobků.
  • Modul E1: Zabezpečování kvality výstupní kontroly a zkoušek výrobků.
  • Modul F: Shoda s typem založená na ověřování výrobků.
  • Modul F1: Shoda založená na ověřování výrobků.
  • Modul G: Shoda založená na ověřování každého jednotlivého výrobku.
  • Modul H: Shoda založená na úplném zabezpečování kvality.
  • Modul H1: Shoda založená na úplném zabezpečování kvality spolu s přezkoumáním návrhu.
  • Státní dozorové orgány.
  • Kompetence státních dozorových orgánů.
  • Povinnosti státních dozorových orgánů.
  • Dozor, dohled, inspekce, kontrola, prověrka.
  • Forenzní dokazování.
  • Pověřená organizace.

Váš lektor - Ing. Jiří Vích, MBA a jeho portfolio:

Jiří Vích je dlouholetým vedoucím akreditovaného certifikačního orgánu pro systémy řízení KOMORACERT. Svou profesní dráhu zasvětil systémům řízení kvality, environmentu, bezpečnosti práce, bezpečnosti informací, systémům řízení a úspor energií a dalším oblastem procesního řízení.

Profesní životopis ZDELektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.

  • Principy auditování.
  • Stanovení programu auditů.
  • Výběr a určování metod auditů.
  • Výběr členů týmu auditorů.
  • Plánování auditu.
  • Provádění auditu.
  • Kontakt s auditovaným.
  • Komunikace v průběhu auditu.
  • Shromažďování a ověřování informací.
  • Vytváření zjištění z auditu.
  • Určování závěrů z auditu.
  • Určování kompetencí auditorů.
  • Systém managementu kvality a jeho procesy.
  • Určení rozsahu systému řízení kvality.
  • Kontext organizace.
  • Vedení a závazek.
  • Zaměření na zákazníka.
  • Politika kvality.
  • Role, odpovědnosti a pravomoci.
  • Řízení rizik a příležitostí.
  • Cíle kvality a plánování jejich dosažení.
  • Lidé, infrastruktura a prostředí.
  • Znalosti, kompetence a povědomí.
  • Interní a externí komunikace.
  • Dokumentování informací.
  • Návrh a vývoj produktů a služeb.
  • Řízení výroby a poskytování služeb.
  • Řízení změn.
  • Řízení neshodných výstupů.
  • Hodnocení výkonnosti.
  • Spokojenost zákazníka.
  • Přezkoumání systému managementu.
  • Neustálé zlepšování.
  • Systém environmentálního managementu.
  • Určování rozsahu systému environmentálního managementu.
  • Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
  • Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
  • Vedení a závazek.
  • Environmentální politika.
  • Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
  • Opatření pro řešení rizik a příležitostí.
  • Environmentální aspekty.
  • Závazné povinnosti.
  • Plánování opatření.
  • Environmentální cíle a plánování jejich dosažení.
  • Zdroje, kompetence, povědomí.
  • Interní a externí komunikace.
  • Dokumentované informace.
  • Plánování a řízení provozu.
  • Havarijní připravenost a reakce.
  • Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
  • Hodnocení souladu.
  • Přezkoumání systému managementu.
  • Neshoda a nápravné opatření.
  • Neustálé zlepšování.
  • Systém managementu BOZP.
  • Určování rozsahu systému managementu BOZP.
  • Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
  • Porozumění potřebám a očekáváním pracovníků a dalších zainteresovaných stran.
  • Vedení a závazek.
  • Politika BOZP.
  • Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
  • Projednání a pracovníky a jejich spoluúčast.
  • Identifikace nebezpeční a posuzování rizik a příležitostí.
  • Určování požadavků právních předpisů.
  • Plánování opatření.
  • Cíle BOZP a plánování jejich dosažení.
  • Zdroje, kompetence, povědomí.
  • Interní a externí komunikace.
  • Dokumentované informace.
  • Plánování a řízení provozu.
  • Odstraňování nebezpečí a snižování rizik v oblasti BOZP.
  • Management změny.
  • Havarijní připravenost a reakce.
  • Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
  • Hodnocení souladu.
  • Přezkoumání systému managementu.
  • Incident, neshoda a nápravné opatření.
  • Neustálé zlepšování.
  • Systém managementu informační bezpečnosti.
  • Určování rozsahu systému managementu informační bezpečnosti.
  • Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
  • Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
  • Vůdčí role a závazek.
  • Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
  • Posuzování rizik informační bezpečnosti.
  • Ošetření rizik informační bezpečnosti.
  • Plánování změn.
  • Zdroje, kompetence, povědomí.
  • Interní a externí komunikace.
  • Dokumentované informace.
  • Plánování a řízení provozu.
  • Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování.
  • Hodnocení výkonnosti.
  • Přezkoumání vedením.
  • Neshoda a nápravné opatření.
  • Neustálé zlepšování.
  • Systém managementu hospodaření s energií.
  • Určování rozsahu systému managementu hospodaření s energií.
  • Porozumění organizaci a jejímu kontextu.
  • Porozumění potřebám a očekáváním zainteresovaných stran.
  • Vedení a závazek.
  • Energetická politika.
  • Role, odpovědnosti a pravomoci v rámci organizace.
  • Opatření pro řešení rizik a příležitostí.
  • Cíle a cílové hodnoty v oblasti energie a plánování jejich dosažení.
  • Přezkoumání spotřeby energie.
  • Výchozí stav spotřeby energie.
  • Plánování sběru energetických dat.
  • Zdroje, kompetence, povědomí.
  • Interní a externí komunikace.
  • Dokumentované informace.
  • Plánování a řízení provozu.
  • Monitorování, měření, analýza a vyhodnocování energetické hospodárnosti.
  • Hodnocení výkonnosti.
  • Přezkoumání systému managementu.
  • Neshoda a nápravné opatření.
  • Neustálé zlepšování.

Váš lektor - Petr Barák a jeho portfolio:

Petr Barák je uznávaný odborník na průmyslový i webový design.....

Profesní životopis ZDELektor je vázán etickým kodexem společnosti KOMORA s.r.o.

  • Co je to grafický formát a jaké druhy grafických formátů využijete pro práci v marketingu Vaší společnosti.
  • Co jsou to bitmapy a co jsou vektory.
  • Jaké programy jsou potřebné k používání grafických souborů a jak s nimi nakládat.
  • Jak komunikovat s grafikem / freelancerem pro tvorbu grafických marketingových základů.
  • Zasílání / sdílení velkých grafických souborů.
  • Co je to doména, jak je důležité správné jméno, kde a jak ji registrovat.
  • Co je to Hosting a kde a jak ho provozovat a jak jej nastavit.
  • Jak nainstalovat stránky CMS (Content Management System) a co je to front-end a back-end stránek.
  • Kde a jak vybrat šablonu stránek a jak ji editovat v prostředí Joomla.
  • Jak a proč vytvářet obsah stránek.
  • Jak prácovat s grafickým layoutem a styly.
  • Co je to responsibilita stránek a jak nastavit stránky, aby se zobrazovali správně na různých zařízeních a v různém rozlišení.
  • K čemu je dobré vytváření firemního blogu.
  • Co jsou klíčová slova a jak je efektivně využít při tvorbě obsahu a následné optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO).
  • Jaké jsou nástroje pro audit a SEO stránek.
  • Jaké sociální média využívat a proč.
  • Jak vytvořit firemní účet na sociálních médiích.
  • Jak plánovat a vytvářet obsah příspěvků na sociálních médiích.
  • Proč je důležitý den a čas publikace příspěvků na sociálních médiích.
  • Jaká grafické formáty, jaké rozměry a ostatní technické aspekty při publikaci příspěvků použít na různých platformách sociálních médií.
  • Proč je důležitý grafický prvek a grafická vizuální komunikace pro propagaci.
  • Jak zadat tvorbu loga a jednotné grafické / korporátní identity.
  • K čemu slouží grafický manuál značky.
  • Jak udržovat grafický styl a podpořit sílu značky v obchodním prostředí.
  • Jak a proč budovat silnou image značky.
  • Jak sledovat chování a demografie uživatelů na stránkách pomocí Google Analytics. Jak a kde vytvořit kód měření a jak jej implementovat na stránky.
  • Jak efektivně uspořádat obsah, navigaci a struktury stránek tak, aby uživatelé jednoduše a intuitivně mohli najít požadované informace nebo výrobky.
  • Jak zajistit, aby UX design byl responzivní a přizpůsobitelný pro různé velikosti obrazovek.
  • Jak zajistit schopnost designu se adaptovat na mobilní telefony, tablety, desktopy atd.
  • Jak využít grafických prvků, barvy a typografie pro podporu snadné orientace a přehlednosti.
  • Jak se zaměřit na správné nastavení cílových skupin pro reklamní kampaně na sociálních sítích a Google Ads (demografie, chování a zájmy uživatelů.
  • Jak vybrat vhodné reklamní formáty pro konkrétní sociální sítě (Facebook, Instagram) a Google Ads (vizuální prvky, textové popisky a volba správných call-to-action tlačítek pro zvýšení konverzí).
  • Jak nastavit a spravovat rozpočty pro reklamní kampaně a strategie pro maximální využití prostředků (optimalizace nákladů, testování efektivity různých reklamních strategií a monitorováním výkonu reklamních kampaní).
  • Jak analyzovat výkon reklamních kampaní a měřit úspěšnost (konverzní sledování, analýza klikání a zobrazení, sledování návštěvnosti webových stránek).
  • Jak identifikovat potenciální cílové skupiny pro PPC kampaně a jak je segmentovat (rozdělení dle demografických, behaviorálních a geografických charakteristik).
  • Jak vybrat správná klíčová slova pro PPC kampaně a jak nastavit strategie pro jejich efektivní využití (placení za kliknutí, placení za zobrazení apod.).
  • Jak vytvořit atraktivní reklamní texty pro PPC kampaně určené k oslovení cílových skupin a jak je motivovat je k interakci (základních principů copywritingu, efektivní využití omezeného prostoru pro oslovování potenciálních zákazníků).
  • Jak optimalizovat landing pages pro PPC kampaně (vytváření vizuálně atraktivních stránek, které jsou, snadno navigovatelných, obsahujících jasný call-to-action pro konverzi, testování různých variant landing pages pro maximalizaci konverzního kmitočtu).
  • Definice klíčových ukazatelů výkonnosti (KPIs) pro marketingové aktivity.
  • Nástroje pro měření a sledování výkonnosti marketingových kampaní.
  • Metody analýzy výkonnosti marketingových aktivit.
  • Interpretace výsledků a formulace doporučení pro optimalizaci.
  • Sledování a vyhodnocování dlouhodobého úspěchu marketingových kampaní.
  • Vytváření efektivní strategie obsahového marketingu pro online kanály.
  • Identifikace cílové skupiny a vytváření personalizovaného obsahu.
  • Tvorba atraktivních a relevantních obsahů pro různé online kanály (web, sociální sítě, e-mail).
  • Distribuce obsahu a optimalizace pro vyhledávače (SEO) a sociální média.
  • Měření úspěšnosti obsahového marketingu a analýza výsledků pro optimalizaci strategie.
  • Jaké AI rozhraní mohu použít při tvorbě vizuálního obsahu pro web a marketing.
  • Co jsou to prompty a jak je používat při zadávání obrazové tvorby v AI.
  • Jak vygenerovat výstupy z AI v co nejvyšším rozlišení, a naopak jakým způsobem je komprimovat pro použití na webu či v online reklamě.
  • Jak se dál rozvíjejí možnosti umělé inteligence a jaké je její využití pro marketing a propagaci (videa, hudba, obsah).
  • Úvod do využití Chat GPT v obsahovém marketingu. Seznámení se s principy Chat GPT a jak může být využito v obsahovém marketingu.
  • Strategie pro efektivní využití Chat GPT v obsahovém marketingu. Učení se navrhovat a implementovat strategie s využitím Chat GPT k posílení značky a komunikaci s cílovou skupinou.
  • Praktická ukázka implementace Chat GPT na webových stránkách a sociálních sítích.
  • A/B testování a optimalizace webových stránek pro lepší konverze.
  • Porozumění důvodu, proč je důležité provádět A/B testy pro zlepšení konverzí a jak mohou tyto testy ovlivnit chování uživatelů.
  • Naučení se navrhovat A/B testy a implementovat je na webových stránkách pro zlepšení konverzí.
  • Jak správně analyzovat výsledky A/B testů a interpretovat data pro lepší porozumění chování uživatelů a efektivní optimalizaci webových stránek.
  • Naučení se odladění procesu A/B testování pro stálý růst konverzí a vyžadovaných akcí na webových stránkách pro dosažení lepších výsledků.
  • Seznámení se se základními principy tvorby emailových kampaní a jejich důležitostí pro efektivní marketingovou strategii.
  • Vytvoření e-mailingové kampaně a tvoření okruhu odběratelů informačních mailů a bulletinů v prostředí MailChimp.
  • Naučení se začlenění automatizovaných procesů do tvorby emailových kampaní a jejich využití k personalizaci komunikace a zvyšování konverzí.
  • Objasnění automatické funkce systému sběru a tvorby databáze odběratelů z uživatelských dat do systému stránek.
  • Využívání dat a technologií k personalizaci obsahu a nabídek pro zákazníky (zlepšení angažovanosti a konverze).
  • Umělá inteligence a její rostoucí vliv v digitálním marketingu, pomáhání s automatizací procesů, analýzou dat a personalizací obsahu.
  • Video a jeho dominance v online prostředí, investice do kvalitních videí a livestreamů pro zaujetí a angažování své cílové skupiny.
  • Zvýšená důležitost značek, které mají jasný společenský účel a jsou udržitelné. Kladení důrazu na tyto hodnoty ve svém marketingu.
  • Spolupráce se relevantními influencery, jak oslovit cílovou skupinu a budovat důvěru k značce – investice do strategií spolupráce s influencery.
  • Zaměření na etické a právní aspekty vytváření a publikování reklamy na sociálních sítích a Google Ads. (ochrana osobních údajů, placených reklamních obsahů a dodržování pravidel platformy pro reklamní obsah).
  • Zdůraznění důležitosti dodržování zásad ochrany osobních údajů, zejména v rámci GDPR a dalších příslušných právních předpisů.
  • Seznámeni se s právy duševního vlastnictví a používání grafických formátů a osobních údajů tak, aby nedocházelo k porušení autorských práv – Copyright a ochrana duševního vlastnictví.
  • Kladení důrazu na transparentnost při využívání osobních údajů a důležitost získání souhlasu osob k jejich zpracování, zejména ve spojení s marketingovými aktivitami.
  • Diskuze o etických praktikách v oblasti marketingu, včetně využívání grafických formátů a osobních údajů, s důrazem na dodržování vysokých standardů a zodpovědné chování.
  • Získání praktické návodů a tipů pro správné využívání grafických formátů a osobních údajů v souladu s platnou legislativou a etickými normami.